DLWO Docent

Hoe kan ik problemen met de Virtuele klas melden

Aangepast op

Support logs indienen

Wanneer het probleem niet gemakkelijk kan worden opgelost wordt je verzocht het probleem te reproduceren en de support logs in te dienen en contact op te nemen met de Servicedesk.  

  1. Start een virtuele klas
  2. Klik in de navigatiebalk op de drie puntjes (standaard venster) of op het Tandwiel (volledig venster)
  3. Selecteer Instellingen. 
  4. Klik op Ondersteuningslogboeken verzenden (geheel onderaan het venster)
  5. Beschrijf het probleem en de stoppen die je hebt genomen om het problemeen te (re)produceren. Dit helpt bij het vinden van een oplossing. Tip: kopieer deze informatie, voor stap 8.
  6. Selecteer het vakje Voeg je logboeken toe voor de beste ondersteuing.
  7. Klik op Verzenden.
  8. Maak een melding bij de Servicedesk met bovenstaande informatie en het tijdstip waarop je de logs hebt ingediend. Voeg ook de link naar de betreffende virtuele klas toe.
Vorige Handleiding Wat kan ik doen als ik een lege pagina zie in Cursusmedia?
Volgende Handleiding Systeemvereisten voor een virtuele klas